Regulamin

Regulamin

Regulamin gabinetu podologicznego

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej regulaminem określa zasady korzystania z usług

podologicznych ich przebieg oraz miejsce wykonania, warunki i zasady rezerwowania wizyty,

zasady i terminy płatności oraz tryb postępowań reklamacyjnych.

2. Usługi podologiczne świadczone są łącznie przez Katarzynę Daszkiewicz

prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą KD Gabinet Podologiczny Katarzyna Daszkiewicz

mieszczącym się w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 108/1 NIP:779-208-61-26, oraz przez

Gabinet Kosmetyczno-Podologiczny PODOS Katarzyna Daszkiewicz,Bolesław Daszkiewicz spółka cywilna mieszczącym się w Poznaniu przy ul.

Głogowskiej 108/1, 60-263 Poznań, NIP: 779-254-44-39, które zwane są łącznie dalej jako

„gabinet”.

3. Każdy Klient ma prawo i obowiązek zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu

przed skorzystaniem z usług podologicznych, a także do stosowania się do jego

postanowień.

4. Regulamin jest dostępny jest w miejscu ogólnodostępnym w gabinecie, a także na

stronie internetowej gabinetu znajdującej się pod adresem: www.kdgabinet.pl

5. Na potrzeby regulaminu, podaje się następujące dane kontaktowe:

● adres gabinetu – ul. Głogowska 108/1, 60-263 Poznań

● adres poczty elektronicznej – kd.gabinet@gmail.com

● numer telefonu – +48 519 602 072

6. Informacje o świadczonych przez gabinet usługach oraz ich cenach wskazane są w

cenniku gabinetu dostępnym w jego siedzibie jak również na stronie internetowej

www.kdgabinet.pl w szczególności ich opis i cena nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu

cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu

cywilnego.

7. Gabinet jest czynny od poniedziałku do piątku, w poniedziałki w godzinach 12-19, od

wtorku do piątku 10-19. Informacje o godzinach otwarcia gabinetu są umieszczone w

gabinecie w miejscach ogólnie dostępnych dla klientów oraz na stronie internetowej gabinetu

www.kdgabinet.pl

8. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie gabinet zastrzega sobie prawo

do zmiany godzin otwarcia z ważnych przyczyn.

§ 2. Klient, wiek

1. Z usług świadczonych przez gabinet może korzystać:

a. osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych po wyrażeniu

przez nią zgody przed rozpoczęciem usługi;

b. osoba małoletnia powyżej 16 roku życia po wyrażeniu przez nią zgody przed

rozpoczęciem usługi oraz za uprzednią zgodą przedstawiciela ustawowego, opiekuna

prawnego lub faktycznego jeżeli zachodzi potrzeba wykonania usługi- wyrażoną przez

rozpoczęciem usługi;

c. osoba małoletnia za uprzednią zgodą przedstawiciela ustawowego, opiekuna

prawnego lub faktycznego jeżeli zachodzi potrzeba wykonania usługi- wyrażoną przez

rozpoczęciem usługi oraz w jego obecności.

2. Pracownik gabinetu ma prawo dokonać weryfikacji tożsamości oraz wieku klienta.

Weryfikacja ogranicza się do zapoznania się z treścią dokumentu potwierdzającego

tożsamość oraz wiek, nie obejmuje dokonywania zatrzymania dokumentu ani wykonywania

utrwalenia jego treści poprzez wykonanie kopii, skanów czy zdjęć. Odmowa klienta do

poddania się weryfikacji w określonym w zdaniu pierwszym zakresie może skutkować

odmową wykonania usługi.

§ 3. Rejestracja wizyty

1. Usługi podologiczne świadczone są w gabinecie w dniach i godzinach jego otwarcia

w rozumieniu § 1 ust. 7 i 8 i wyłącznie za uprzednią rezerwacją terminu wizyty.

2. Wyjątkiem są sytuacje w których klient może skorzystać z usługi podologicznej za

zgodą podologa poza kolejnością w stanach nagłych, wymagających pilnej interwencji.

3. Wizyty w gabinecie można umawiać w następujący sposób:

1) w siedzibie gabinetu;

2) telefonicznie pod numerem +48 519 602 072;

3) przez stronę internetową kd.gabinet@gmail.com;

4. Podczas rejestracji pracownik gabinetu w celu oszacowania trwania usługi

podologicznej może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się

klient.

5. Podczas rejestracji pracownik gabinetu poprosi o podanie następujących danych:

a. imię nazwisko

b. numer kontaktowy.

6. W szczególnych przypadkach i za zgodą klienta, klient może zostać poproszony o

nadesłanie drogą elektroniczną zdjęcia części stopy lub dłoni, jaka będzie przedmiotem

usługi świadczonej przez gabinet.

7. O godzinie 9, w dniu poprzedzającym wizytę klient otrzymuje wiadomość tekstową

sms z przypomnieniem o wizycie.

8. Klient w celu zagwarantowania terminu wizyty jest zobowiązany potwierdzić termin

wizyty w smsie zwrotnym niezwłocznie po jego otrzymaniu, nie później niż w ciągu 2 godzin

od jego otrzymania pod rygorem zwolnienia zarezerwowanego terminu.

§ 4. Rezygnacja z wizyty, odwołanie wizyty

1. Na zarezerwowaną wizytę klient powinien stawić się nie później niż 10 min przed

umówioną godziną wizyty.

2. Gabinet zastrzega, że ustalona godzina wizyty może ulec nieznacznej zmianie, jeśli

przesunięcie godziny wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od gabinetu.

3. Gabinet zachowuje prawo do odmowy wykonania usługi podologicznej, jeżeli klient

spóźni się na wizytę powyżej 15 min od terminu umówionej wizyty. W przypadku, gdy klient

poinformuje pracownika recepcji o zaistniałym opóźnieniu w miarę możliwości gabinet

postara się wykonać usługę. Jednak gabinet zastrzega sobie prawo do skrócenia usługi bądź

wykonania jej części -za zgoda klienta.

4. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty w przypadku zdarzeń losowych

m.in. choroby osoby wykonującej zabieg, awarii lub innych nagłych okoliczności. W takim

wypadku gabinet proponuje nowy termin wizyty. Powyższe nie stanowi niewykonania

umowy, o którym mowa w § 6 ust.12. Zastosowanie znajdzie § 6 ust.14.

5. Klient ma prawo odwołać wizytę lub zmienić jej termin najpóźniej do godziny 18 w

dniu poprzedzającym zaplanowany termin wizyty. Powyższe nie stanowi niewykonania

umowy, o którym mowa w § 6 ust.12.

6. Pierwszeństwo przyjęcia na wizytę mają klienci, którzy dokonali rezerwacji i umówili

się na wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w gabinecie. W wypadkach szczególnych,

w tym w szczególności odnoszących się do klientów z powikłaniami powstałymi w trakcie

terapii prowadzonych przez gabinet lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji

przewiduje się możliwość przyjęcia takiej osoby poza kolejnością bez umówionej wizyty.

§ 5. Przebieg wizyty

1. Usługi podologiczne wykonywane w gabinecie świadczone są przez specjalistów

posiadających odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz umiejętności

potrzebne do wykonania usługi podologicznej.

2. Na pierwszej wizycie z klientem zostanie przeprowadzony wywiad zdrowotny oraz

badanie manualne. Czynności te są niezbędne do wykonania prawidłowo zabiegu.

3. Na pierwszej wizycie klient obowiązany jest do wypełnienia tzw. karty wywiadu

podologicznego, na podstawie której zostaną zabrane niezbędne do wykonania usługi dane

klienta, w szczególności w zakresie informacji o stanie zdrowia a także dokumentacja

zdjęciowa miejsc objętych usługą i dokumentujących przebieg terapii (wyłącznie na potrzeby

wewnętrznej dokumentacji podologicznej, bez konieczności udzielenia zgody ich

rozpowszechnianie). Podanie ww. danych i zgoda na wykonanie zdjęć są dobrowolne jednak

w przypadku ich braku osoba wykonująca usługę może odmówić jej wykonania.

4. Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista przedstawi klientowi plan terapii oraz

wyceni wstępny koszt usługi, który może ulec zmianie w zależności od przebiegu i zakresu

terapii, jednakże każdorazowo klient będzie informowany o ewentualnej zmianie wyceny.

5. Przed wykonaniem usługi upoważniona osoba dokonuje kwalifikacji klienta do

konkretnej usługi na podstawie danych podanych przez klienta w karcie wywiadu

zabiegowego, a także informuje go o przebiegu usługi możliwych negatywnych

następstwach wykonania zabiegu oraz ryzyku wystąpienia zdarzeń niepożądanych, a po

wykonaniu usługi o zaleceniach pozabiegowych.

6. Gabinet oświadcza, iż istotą wykonywanych usług podologicznych w jest staranne

działanie zgodnie ze sztuką i wiedzą, niegwarantujące jednak osiągnięcia rezultatu z uwagi

na swój charakter.

7. Gabinet podologiczny oświadcza, że czas terapii jest zależny od zaistniałego

problemu oraz indywidualnych predyspozycji klienta. W związku z tym gabinet może podać

orientacyjny czas trwania terapii który może ulegać zmianie.

8. W przypadku zmian lub innych nieprzewidzianych okoliczności gabinet może

wskazać na konieczność konsultacji w innym gabinecie lub specjalisty jeśli istnieje taka

konieczność.

9. Osoba wykonująca usługę ma prawo odmówić wykonania zabiegu, jeśli w wyniku

przeprowadzonego wywiadu podologicznego ustali, iż obecny stan zdrowia klienta jest

przeciwwskazaniem do jego wykonania, zabieg może źle wpłynąć na stan zdrowia klienta ze

względu na przebyte lub obecne choroby i jego tryb życia, lub stwarza ryzyko wystąpienia

niepożądanych skutków ubocznych.

10. W czas trwania każdej usługi wliczony jest czas 15 min na czynności porządkowe i

dezynfekcyjne gabinetu a także czas na wypełnienie i skompletowanie dokumentacji

zabiegowej.

§ 6. Płatności i zadatek

1. Klient jest zobowiązany do dokonania zapłaty za wykonanie usługi podologicznej.

2. W gabinecie udostępnione są następujące formy płatności: gotówka, karta płatnicza,

blik, bon podarunkowy. Sposób realizacji płatności za pomocą bonu podarunkowego reguluje

osobny regulamin ich dotyczący.

3. Zapłata za usługi podologiczne następuje po odbytej wizycie za wyjątkiem

przypadków określonych w niniejszym regulaminie.

4. Gabinet zastrzega sobie prawo do organizowania akcji promocyjnych, które mogą

polegać na udzielaniu gratyfikacji w postaci rabatu kwotowego lub procentowego na daną

usługę lub produkty lub grupę usług albo produktów. Akcje promocyjne mogą obowiązywać

przez czas wskazany przez Gabinet lub do odwołania.

5. Gabinet zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku na poczet ceny za wizytę lub

świadczone usługi w kwocie nie wyższej niż 50 % ceny za usługę.

6. Kwota zadatku może być inna w zależności od rodzaju usługi, jednak klient jest

każdorazowo informowany o jego wysokości przed rezerwacją terminu usługi.

7. Termin płatności zadatku, wynosi 24 godziny licząc od rezerwacji terminu usługi.

8. Wpłata zadatku może nastąpić w gabinecie w godzinach otwarcia lub przelewem na

konto bankowe gabinetu wskazane w wiadomości smsowej po rezerwacji terminu wizyty.

9. W przypadku zapłaty zadatku przelewem na rachunek bankowy gabinetu wymagane

jest przesłanie potwierdzenia przelewu przed wykonaniem usługi, na adres poczty

elektronicznej gabinetu albo smsem na numer telefonu gabinetu wskazane w § 3 ust.3

regulaminu.

10. Brak zapłaty zadatku we wskazanym terminie i ustalonej kwocie jest równoznaczny z

rezygnacją przez klienta z umówionej usługi bez prawa do żądania wykonania usługi.

11. W razie wykonania usługi zadatek ulega zaliczeniu na poczet ceny.

12. Gabinetowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez wyznaczania

dodatkowego terminu oraz do zatrzymania wpłaconego przez klienta zadatku w przypadku

niewykonania umowy przez klienta rozumiane jako niestawiennictwo klienta na umówiony

termin usługi albo jej odwołanie lub zmiana terminu po terminie określonym w § 4 ust.5 z

zastrzeżeniem ust.14.

13. W przypadku niewykonania umowy przez gabinet rozumiane jako niewykonanie

usługi, klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez wyznaczania dodatkowego

terminu i żądania podwójnej kwoty uiszczonego zadatku, z zastrzeżeniem ust.14.

14. Jednakże w razie rozwiązania umowy przez strony zadatek powinien być zwrócony, a

obowiązek zapłaty sumy dwukrotnie wyższej odpada. To samo dotyczy wypadku, gdy

niewykonanie umowy nastąpiło wskutek okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi

odpowiedzialności albo za które ponoszą odpowiedzialność obie strony.

15. Gabinet może żądać zapłaty ceny usługi w całości przed jej wykonaniem z ważnych

przyczyn, w szczególności, gdy:

a. podczas świadczenia poprzednich usługi:

– klient pomimo rezerwacji usługi nie stawił się w terminie umówionym i nie odwołał

umówionej usługi;

– klient nie zapłacił za wykonaną usługę;

– klient opóźniał się z uiszczeniem ceny z tytułu wykonanej usługi;

b. wykonanie usługi wiąże się z wysokimi kosztami, na które składają się m.in. koszty

materiałów, które mają być użyte do wykonania usługi;

c. inne przyczyny, o których klient zostanie poinformowany przed usługą.

§ 7. Procedura reklamacyjna

1. Klient po wykonanej usłudze podologicznej ma prawo do złożenia reklamacji.

2. Reklamacja usługi powinna zostać złożona w terminie do 7 dni od wykonania usługi.

3. Składając reklamację klient powinien opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich

przyczyn uważa reklamację za zasadną.

4. Reklamacja może zostać złożona osobiście z siedzibie gabinetu, pisemnie na adres

mailowy gabinetu lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres gabinetu wskazane w §

3 ust.3 regulaminu.

5. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację klienta, przedmiot

reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.

6. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez gabinet w terminie 14 dni od otrzymania

reklamacji. W tym terminie klient zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do

uznania jej za zasadną.

7. W przypadku uznania reklamacji za zasadną klientowi przysługuje nieodpłatna usługa

korygująca w gabinecie lub obniżenie ceny usługi albo zwrot ceny wykonanej usługi.

8. W przypadku kwestionowania usługi podologicznej zaraz po jej wykonaniu osoba

wykonująca usługę lub inna osoba o co najmniej równorzędnych umiejętnościach oceni

zasadności jego żądania a w przypadku oczywistej zasadności podstawy reklamacji wykona

w miarę możliwości usługę korygującą lub obniży cenę usługi albo dokona zwrotu ceny

usługi.

9. Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie, podwyższona

temperatura, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowany preparat, jeśli objawy te

związane są z wykonaną usługą podologiczną lub wiążą się z indywidualnymi

predyspozycjami klienta, w szczególności jeżeli nie poinformował o tym w karcie wywiadu

podologicznego.

§ 8. Zakazy i odpowiedzialność

1. Na terenie całego gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu

oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również

obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i

środków odurzających.

2. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren gabinetu.

3. Gabinet ponosi odpowiedzialność za powierzone do przechowania okrycia wierzchnie

przechowywane w wydzielonym miejscu, jeśli przyjęto je wyraźnie na przechowanie. Gabinet

nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione poza miejscami

przeznaczonymi do ich przechowywania. W celu przechowania rzeczy wartościowych klient

jest zobowiązany do poinformowania personelu o woli oddania ich na przechowanie oraz

wskazania, iż są rzeczami wartościowymi, każdorazowo klient jest zobowiązany i uprawniony

do pozostawienia przy sobie rzeczy wartościowych.

4. Klienci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia

gabinetu. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich

opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.

5. Niestosowanie się klienta do postanowień regulaminu lub złożenie nieprawdziwych

oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie

skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonanie usługi po stronie gabinetu.

6. Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie klienta z efektu końcowego usługi

wynikającego z subiektywnych odczuć klienta, jeśli został on wykonany w sposób

profesjonalny zgodne ze sztuką i w sposób nie ustępujący ogólnie przyjętym standardom

pracy.

7. Klient zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń osoby wykonującej usługę

które zostały mu przekazane podczas wizyty.

8. Po usłudze podologicznej, na życzenie klienta może zostać wystawione

zaświadczenie, karta informacyjna obejmująca opis odbytej usługi.

9. Klient zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń osoby wykonującej usługę

które zostały udzielone mu podczas wizyty.

§ 9. Bony upominkowe, vouchery

1. Gabinet oferuje sprzedaż bonów upominkowych (voucherów), które mogą zostać

wykorzystane jako forma płatności za usługę świadczoną przez gabinet.

2. Wydawcą bonów upominkowych (voucherów) jest gabinet.

3. Bony upominkowe (vouchery) mogą zostać wystawione na:

a) okaziciela

b) konkretną osobę (imienny),

c) określony zabieg, wizytę, usługę z oferty gabinetu,

a) określoną kwotę.

2. Płatność za bon upominkowy (voucher) może być dokonana gotówką, kartą płatniczą lub

przelewem na rachunek bankowy gabinetu.

3. Bon upominkowy (voucher) upoważnia do skorzystania z usług gabinetu zgodnie z

obowiązującym cennikiem i wartością bonu upominkowego (vouchera).

4. Bon upominkowy (voucher) posiada:

a) Numer porządkowy,

b) Kwotę wartości lub nazwę usługi,

c) Imię i nazwisko lub informację „ na okaziciela”,

d) Termin lub datę w jakiej bon upominkowy (voucher) powinien zostać zrealizowany w

gabinecie,

5. Bon upominkowy (voucher) można wykorzystać podczas jednej lub kilku

wizyt/usług/zabiegów o ile nie przekroczy wartości lub ilości wskazanej na bonie.

6. W przypadku bonu upominkowego (vouchera) kwotowego, cena zabiegu/usługi/wizyty

opłacanego bonem podarunkowym (voucherem) określana jest według aktualnie

obowiązującego cennika tj. według ceny usług obowiązującej w gabinecie w momencie

realizacji (wykorzystania) bonu upominkowego (vouchera).

7. W przypadku bonu upominkowego (vouchera) na konkretną usługę/zabieg/wizytę lub

serię usług/zabiegów/wizyt, jeżeli od nabycia bonu upominkowego (vouchera) do jego

realizacji cena usługi lub serii usług uległa zmianie lub jest objęta promocją, gabinet nie

dokonuje zwrotów ani nie żąda dopłaty do aktualnej ceny.

8. W przypadku bonu upominkowego (vouchera) na określoną kwotę, osoba zamierzająca

zrealizować bon upominkowy (voucher) może dokonać dopłaty do bonu jeżeli wybrana

przez nią usługa ma wyższą cenę niż wskazaną na bonie.

9. W przypadku bonu upominkowego (vouchera) na określoną usługę, osoba zamierzająca

zrealizować bon upominkowy (voucher) może dokonać zmiany usługi/wizyty/zabiegu

wskazanej na bonie na inną usługę w tej samej cenie albo dokonać dopłaty do bonu

jeżeli wybrana przez nią usługa/zabieg/wizyt ma wyższą cenę niż wskazaną na bonie. W

tym wypadku tj. dopłaty, decydują ceny wizyty/zabiegu/usługi do których dokonywana

jest dopłata, obowiązujące w momencie realizacji bonu upominkowego (vouchera).

10. Osoba zamierzająca zrealizować bon upominkowy (voucher) zobowiązana jest do

wcześniejszej rezerwacji terminu usługi/wizyty/zabiegu zgodnie z zasadami określonymi

w niniejszym regulaminie.

11. W przypadku zapłaty za usługę za pomocą bonów upominkowych (voucherów) osoba

zamierzająca zrealizować bon upominkowy (voucher) jest obowiązana wydać jego

oryginał, za pomocą którego dokonuje płatności przed wykonaniem usługi.

12. W przypadku utraty lub zniszczenia bonu podarunkowego (vouchera), gabinet nie wydaje

jego duplikatu.

13. Bon podarunkowy (voucher) należy wykorzystać w terminie 3(trzech) miesięcy od daty wystawienia.

14. Po upływie terminu wskazanego w ust.13 gabinet może odmówić wykonania usługi. W

tym wypadku gabinet zwraca nabywcy bonu albo okazicielowi bonu kwotę jaką uiszczono

za bon podarunkowy (voucher).

§10. Ochrona danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w tym

informacje o prawach klienta związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych znajdują

się w karcie wywiadu podologicznego lub dokumencie oznaczonym jako klauzula

Informacyjna RODO dostępnym w gabinecie.

§. 11 Informacja dla konsumenta

1. Klient jako konsument, mogą bez podania przyczyny odstąpić od zawartej na

odległość (telefonicznie, online) umowy o świadczenie usług podologicznych, o których

mowa w par. 1 ust.1 (dalej: Umowa) w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych. Po

upływie tego terminu prawo do odstąpienia od umowy w tym trybie wygasa.

2. W celu wykonania prawa odstąpienia od umowy klient musi poinformować gabinet o

decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednostronnego oświadczenia.

3. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone z wykorzystaniem wzoru formularza

odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do regulaminu. Bieg terminu na

odstąpienie od umowy rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy.

4. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie przez klienta

oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez upływem terminu do odstąpienia od umowy:

pisemnie na adres gabinetu lub za pomocą poczty elektronicznej § 3 ust.3 regulaminu.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, klient niezwłocznie prześle gabinetowi na

trwałym nośniku (np. na wskazany przez podmiot adres poczty elektronicznej) potwierdzenie

otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Gabinet nie

później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy,

dokona zwrotu wynagrodzenia lub zaliczki lub zadatku jeżeli został uiszczony przez klienta,

przy użyciu takiego samego sposobu płatności w jaki zostało uiszczone, chyba że klient

wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu płatności.

7. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeżeli:

a. wyraził zgodę na wykonanie świadczenia wynikającego z umowy w przed upływem

terminu do odstąpienia od umowy,

b. świadczenie wynikające z umowy zostało wykonane w całości.

§ 12. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług podologicznych powinny zostać w

pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.

2. Regulamin obowiązuje od dnia jego ogłoszenia w gabinecie.

3. Gabinet zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy,

prawo do dokonywania zmian regulaminu, w szczególności jest uprawniony do jednostronnej

zmiany regulaminu w zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Klientem z

uzasadnionych przyczyn. Za uzasadnioną przyczynę uznaje się w szczególności:

a. zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej

Polskiej w zakresie w jakim taka zmiana przepisów modyfikuje treść regulaminu albo nakłada

na gabinet obowiązek określonej modyfikacji regulaminu;

b. Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji ze względu na

przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub z

uwagi na konieczność stworzenia większej transparentności regulaminu w zakresie w jakim

uzupełnienie, doprecyzowanie lub modyfikacja regulaminu jest dopuszczalne przez przepisy

prawa lub z uwagi na konieczność zwiększenia transparentności regulaminu;

c. wydanie przez organy administracji publicznej decyzji rekomendacji, zaleceń lub

aktów o analogicznym charakterze w jakim dokumenty modyfikują treść regulaminu albo

nakładają na gabinet obowiązek określonej modyfikacji regulaminu;

d. powstanie orzecznictwa sądowego lub administracyjnego, z którego wynika, że treść

regulaminu jest sprzeczna z prawem – w zakresie w jakim z punktu widzenia przeciętnego

konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta proponowana zmiana regulaminu

jest na jego korzyść.

4. Zmiana regulaminu nie dotyczy umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmiany

regulaminu. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmiany regulaminu stosuje się

postanowienia regulaminu obowiązujące w dniu wyrażenia woli klienta zawarcia umowy.

5. Gabinet informuje klienta o proponowanej zmianie Regulaminu poprzez publikację w

gabinecie:

a. treści proponowanej zmiany Regulaminu;

b. dacie wejścia w życie zmian Regulaminu;

c. jednolitej treści Regulaminu po zmianach.

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01.01.2025r.